موسسه آلام طب در سال ۱۳۹۰ به همت کادر مجرب پزشکی و پرستاری با تجربه اندوخته ۲۰ ساله در حیطه درمان راه اندازی و در فضایی بسیار صمیمی خدمات پرستاری و پزشکی را به خانه و بر بالین بیمار برده و امکان درمان در منزل را برای بیماران عزیز فراهم نموده است یکی از خدمات این موسسه انجام ازمایش خون و نمونه گیری در منزل می باشد .
درمان در منزل یعنی ارائه کلیه خدمات درمتنی در منزل به طوری که وقتی پزشک متخصص یا پزشک عمومی را بر بالین بیمار اعزام نمودیم دیگر خانواده های محترم دغدغه نداشته باشند که حالا آزمایش خون را چه کسی و چطور و کی و کجا انجام بدهیم ، خوشبختانه با بسیاری از آزمایشگاه های درجه یک از قبیل آزمایشگاه مسعود و آزمایشگاه دانش و آزمایشگاه پیوند و پارسه و بسیاری از آزمایشگاه های بیمارستان ها رایزنی داشته ایم و میتوانیم به صورت اورژانسی نمونه آزمایش را به مقصد و آزمایشگاه مورد اعتماد تحویل و جواب را به صورت اورژانسی دریافت و به پزشک و خانواده بیمار ارائه نماییم .
انجام آزمایش خون با توجه به ابنکه به تشخیص بیماری توسط پزشک خیلی کمک میکند باید به صورت دقیق و به موقع ارائه گردد تا درمان در اسرع وقت شروع شود . خوشبختانه به اعتماد خانواده های عزیز توانستیم به این مهم دست یابیم و در کمتر از ۲ساعت جواب ازمایشات اورژانسی را به صورت انلاین برای پزشک معالج و خانواده گرامی بیماران ارائه دهیم .
ازمایشگاه ها اصولا دارای بخش های نمونه گیری خون شناسی هورمون و کشت می باشند و در بخش های پاتولوژی به انجام امور فوق تخصصی مشغولند،برای بسیاری از بیماران جالب است وقتی همه خدمات آزمایشگاهی را توسط تیم مجرب موسسه آلام طب به منزل برده و بدون مراجعه حضوری به صورت انلاین جواب ازمایش را دریافت مینمایند .
آزمایشاتی که به صورت معمول توسط پزشکان آلام طب در منزل برای بیماران درخواست می شود شامل
آزمایش CBC شمارش گلبولی و diff گلبولی می باشد
آزمایش ESRوCRP آنزیم های عفونی میباشد
آزمایش اوره و کراتنین BUNوCR می باشد
آزمایش انزیم های کبد ASTوALTوALKphوBILL-t-d می باشد
آزمایش الکترولیت ها NAوK سدیم و پتاسیم می باشد .
آزمایش تیروئید و ویتامین دی هورمون
و FSHوLHبرای خانم ها
و تومور مارکر ها و آزمایشات مربوط به اعتیاد و ازمایشات مربوط به انعقاد خون INRوPTوPTT و همچنین آزمایشات چربی خون TGو CHOL
و کشت خون و کشت ادرار و کشت زخم می باشد
انجام آزمایشات سیتولوژی و خون و ادرار کامل در منزل و سرعت جوابدهی بالا باعث شده تا اعتماد شما عزیزان را داشته باشیم و با حمایت شما مجموعه آلام طب را کسترش دهیم .
لازم به توضیح است علاوه بر اینکه سرعت جوابدهی آزمایش ها در مجموعه ما بالا بوده و هست ، سرعت پذیرش و اعزام نیروهای امدادی و اورژانسی نیز شما را شگفت زده خواهد کرد به طوری که با تجهیزات کامل کارشناسان پرستاری و یا پزشکان و با سرعت بالا خدمات را ارائه می دهند ما از شما ثبت اطلاعات در سایت را نمیخواهیم و دنبال اطلاعات فرعی نیستیم برای ما سرعت انجام خدمات پزشکی و پرستاری با کیفیت بالا اهمیت بسیاری دارد. پس ما میتوانیم و افتخار می کنیم که میتوانیم شما عزیزان همراه را راضی نگهداریم .
شایان ذکر است تلفن های خدمات 24ساعته ی انجام آزمایش خون در منزل در زیر قید شده و می توانید درخواست خود را به صورت تلفنی اعلام نمایید .
لازم به ذکر است علاوه بر انجام آزمایشات بالا ازمایش مربوط به قند خون ناشتا قند غیر ناشتا و سابقه قند سه ماهه و قند ادراری نیز انجام می شود .
آزمایشات فوق تخصصی در منزل تخصص تیم ماست و آزمایشات هورمون و سیتولوژی و بافت شناسی را به بهترین و پیشرفته ترین آزمایشگاه های تهران تحویل می دهیم و پیگیری و ارائه جواب با تیم درمان در منزل آلام طب می باشد . در بخش مولکول تیز انجام آزمایش پی سی آر کووید با استفاده از دستگاه پیشرفته پی سی آر انجام و جواب کمتر از 8ساعت ارائه می گردد، انجام تست PCR به صورت شبانه روزی و بدون خارج شدن از منزل با بهره گیری از کادر مجرب پزشک و پرستار با قیمت مناسب و مبلغ 300هزارتومان امکان پذیر است .
آزمایشات تخصصی جک 2در منزل و ارایه جواب انلاین و یا درب منزل انجام آزمایشات بارداری و تعیین سن جنین کمتر از دو ساعت

بخوانید
آیا نوزادان مادران مبتلا به کرونا ، کرونا میگیرند ؟