تزریقات سرم در منزل

تزریقات سرم در منزل

تزریق سرم در تمام مراکز درمانی انجام می شود و همان طور که مشخص است این کار زمان نسبتا زیادی را می خواهد تا به اتمام رسد. امروزه به منظور صرفه جویی در وقت بیمار این کار را در منزل انجام می دهند. تزریق سرم برای افرادی که بیمار هستند معمولا انجام می شود اما جدا از این موارد انجام این کار در منزل بیش تر برای افراد زیر می باشد:

۱- مورد اول مادران باردار هستند، به خصوص آن هایی که در این دوران دچار خطرات بارداری شده اند و یا به طور کلی خانم های بارداری که ماه های آخر هستند و راه رفتن برایشان سخت است. به طور کل که عمدتا مادرانی که خطراتی تهدیدشان می کند که این خطرات حتی ممکن است برایشان احتمال سقط را به همراه داشته باشد بیش تر از درمان در منزل استفاده می کنند به دلیل این که اکثر آنان طبق دستور و نظر پزشک باید در استراحت مطلق باشند و حتی به مقدار کم هم راه نروند.
زنان باردار در طول این دوران لازم است ویتامین های ضروری به بدنشان و همین طور جنین برسد که تنها راهکار برای انجام استفاده از آمپول و سرم است چرا که مصرف داروی بیش از اندازه خطر را بیش تر می کند به همین دلیل باید در ماه سرم تزریق کنند که اگر هم در این شرایط سخت و خطرناک باشند و اجازه ی راه رفتن نداشته باشند لازم است که حتما از خدمات تزریق سرم در منزل استفاده کنند تا سلامت مادر و جنین به خطر نیفتد و صد البته ویتامین های لازم هم به آن ها برسد.
اگر بدن مادر ویتامین کافی نداشته باشد جنین به خوبی رشد نخواهد کرد پس استفاده از سرم را در این دوران جدی بگیرید حتی اگر خطر بارداری ندارید که به منظور سهولت در انجام این کار، این خدمات را بسیار آسان کرده اند و داخل منزلتان برایتان انجام می دهند.

۲- و اما مورد بعدی را اختصاص می دهیم به افراد سالمند و افراد مسنی که قدرت حرکت به اندازه کافی ندارند و یا به طور کل قادر به حرکت نیستند و رفت و آمد برایشان بسیار سخت است این افراد با توجه به سنی که دارند لازم است در زمان های مناسب به تزریق انواع آمپول های تقویتی و ویتامین ها به داخل سرم استفاده کنند تا خطر ابتلا به انواع بیماری ها در بدنشان بسیار کم شود و وضعیت جسمی نسبتا مناسبی نسبت به سن خود داشته باشند که لازم به ذکر است تمام مواردی که قصد دارند استفاده کنند باید همگی زیر نظر پزشک متخصص باشد و حتما پزشک آن ها را تجویز کرده باشد.
به همین دلیل برای این افراد خدمات انجام و تزریق سرم در منزل را ایجاد کرده اند تا بدون سختی و مشکل این کار را انجام دهند و از این موارد افرادی که در سالمندان هستند از جمله قشر مهم در استفاده از این خدمات کاربردی می باشند.

بخوانید
پماد نیتروگلیسیرین چیست؟

تزریقات سرم در منزل

۳- و مورد سوم نیز بیش تر برای افرادی کاربردی است که قدرت حرکت اصلا ندارند و این مورد هم در افراد جوان وجود دارد چرا که جدا از کم بودن قدرت بدنی ممکن است در اثر حوادثی ناگوار به این مشکل برخورده باشند که به طور دائم روی تخت باشند و قادر به حرکت نباشند که در حین بیماری، بیمار نیاز دارد یکسری از ویتامین ها را در خود داشته باشد تا بتواند کمکی در روند بهبود خود کند.
در این شرایط به راحتی با درخواست دادن به سایت معتبر از این خدمات کاربردی به راحتی بهره مند خواهند شد که کمک بسیار زیادی به بازگشتن حالشان به حالت اولیه خواهد کرد.
سرم زدن بسیار کاری کاربردی و مفید برای بدن است به خصوص در زمان هایی که بدن بیمار است و توان و قدرت خود را از دست داده و با تزریق ویتامین ها و هر آن چه که بدن نیاز دارد به سرعت وارد جریان خون می شود و تمام بدن را می گیرد که این بسیار تاثیر گذار  است و حتی گاهی تاثیرش از استفاده از دارو و آمپول بیش تر می باشد.
برای سرم زدن داخل منزل تنها کافی است داخل سایت معتبر ثبت درخواست کنید و با پر کردن فرم تمام مشخصات خود را وارد کنید. برای انجام این کار و ثبت درخواست اگر نسخه نداشتید مشکلی نیست کار برایتان انجام خواهد شد.
افرادی که در این زمینه مشغول فعالیت هستند کاملا متخصص و حرفه ای می باشند و تمام دوره های بهداشتی را در این زمینه دیده اند تا بتوانند برای بیمار و سایر افراد به بهترین شکل متصل کنند.
سرم زدن در دوران بیماری کرونا بسیار پر اهمیت است و البته در این دوره درخواست هم بیش تر است چرا که ایمنی بدن تا حد زیادی کاهش می یابد و بدن نیاز دارد که ویتامین های مفید را دریافت کند که با تزریق سرم به سرعت نتیجه حاصل می شود.

بخوانید
شب ادراری( Enuresis )چیست؟

نحوه تزریق سرم وریدی

همان که گفتیم سرم برای بدن بسیار کاربردی و مفید است و حتی افراد سالم هم نیاز دارند تزریق سرم را انجام دهند. سرم های وریدی که همان تزریقی به دست هستند در انواع مختلفی می باشند که این انواع شامل موارد زیر می باشد:

۱- سرم اول سرم نمکی است که جز معمول ترین نوع سرم ها محسوب می شود و در ابعاد ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ سی سی هستند و معمولا از این سرم برای افرادی استفاده می شود که میکروب وارد بدنشان شده است و استفراغ شدیدی دارند، شست و شست و شوی معده و سایر قسمت ها استفاده می شود و حتی در تنظیم فشار هم کاربرد دارد اما دقت کنید که افزایش سدیم در بدن بسیار خطرناک خواهد بود و باید در مصرف این سرم توجه کافی داشته باشید.

۲- سرم بعدی، سرم قندی است که معمولا برای کاهش درد کمر، افرادی که تب شدید دارند، نارسایی کلیوی دارند و افرادی که انرژی بسیار کمی دارند استفاده می شود سرم های قندی معمولا درصد دار هستند و در درصد های ۱۰ و ۲۰ و بالاتر می باشند که حتما استفاده از این سرم و میزان دوز آن باید طبق نظر و دستور پزشک باشد.

نحوه تزریق سرم وریدی

۳- سرم قندی نمکی نوع دیگر است که استفاده از این نوع برای زمانی می باشد فرد دچار مسمومیت شده  و آب زیادی از دست داده است و حتما باید این سرم را تزریق کند چرا که اگر آب کافی در بدن نباشد سموم بدن زیاد خواهد شد و در نهایت آسیب و مشکلات دیگری ایجاد می شود.

بخوانید
اختلال پرخوری چیست

۴- و اما در نهایت هم سرم آمینواسیدی است که در مواقعی مورد استفاده می باشد که در جذب روده و معده اختلالی باشد و هم چنین به صورت حمایت تغذیه ای هم می باشد.

استفاده از سرم های وریدی که انواع آن را ذکر کردیم بهتر است طبق نظر پزشک استفاده شود چرا که پزشک با انجام معاینات خود متوجه می شود که بدن چه چیزی نیاز دارد و چه چیزی ندارد تا بتواند تجویز درستی در این زمینه داشته باشد و حتی شما می توانید امپول های تقویتی را از طریق سرم وارد بدن خود کنید. در صورتی که احساس کردید توان بدنتان کم شده است حتما به پزشک مراجعه کنید و سپس به تزریق بپردازید که امروزه خدمات آنلاین هم وجود دارد و به راحتی بدون صرف وقت و انرژی داخل منزل به انجام این کار بپردازید.

هزینه تزریق سرم در منزل

تزریق سرم بر طبق معیار های مختلفی هزینه های تعیین می شود که البته بر طبق تعرفه های مشخص هستند و لازم به ذکر است که هزینه ی تزریق سرم در مراکز بهداشتی و درمانی نسبت به منزل کم تر بوده و در مراکز از حق بیمه هم استفاده می شود ‌که این مورد در تزریق سرم در منزل موجود نیست. و اما بپردازیم به فاکتور هایی که تعیین کننده ی قیمت هستند که شامل موارد زیر می باشد:

۱- مورد اول نوع سرم مصرفی است که با توجه به این که سرم ها در انواع مختلفی هستند قیمت هر کدام با هم فرق دارد چرا که کاربرد هر کدام هم متفاوت است و بعضی از آن ها قوی تر هستند.

۲- مورد دوم دستمزد فردی است که در داخل منزل سرم را می زند که هزینه ی ایاب و ذهاب هم در این بین محاسبه خواهد شد که در مراکز درمانی این هزینه ی اضافی گرفته نمی شود.

هزینه تزریق سرم در منزل

۳- مورد آخر ابعاد و مدت زمانی است که سرم دارد و لازم است تا تمام شود.

با این تفاسیر به راحتی هزینه ها را می توانید محاسبه کنید و هم چنین در هر دو حالت می توانید در هر کجا که هستید سرم خود را تزریق کنید.