رمدسیویر :

در شرایطی که منابع remdesivir محدود هستند , اولویت‌بندی remdesivir برای استفاده در بیماران بستری با کوید19 که نیاز به اکسیژن مکمل دارند اما تهویه مکانیکی یا اکسیژناسیون غشا خارج بدنی ندارند (‏ BI )‏ را توصیه می‌کند . توصیه‌های کنونی برای استفاده remdesivir مورد بازبینی قرار گرفته و به زودی به روز خواهد شد.

کورتیکواستروئیدها (‏شامل Dexamethasone)
بخش کورتیکواستروئیدها (شامل دکسترومتامورفن) زیر بخش جدیدی از ارزیابی برای درمان کوید19 است . پانل همچنان استفاده از دگزامتازون را در بیمارانی که تحت تهویه مکانیکی (‏AI)‏و در بیمارانی که به اکسیژن مکمل نیاز دارند اما تحت تهویه مکانیکی (‏BI نیستند، توصیه می‌کند.

سلول‌های بنیادی پارانشیم پوست:

یک زیر بخش جدید از سلول‌های بنیادی مزانشیمی به درمان مبتنی بر ایمنی در محصولات مشتق از خون تحت ارزیابی برای درمان بخش کوید19 اضافه شد .

درمان_کمکی: ویتامین C، ویتامین D و مکمل روی

ویتامین و مکمل‌های معدنی برای درمان و جلوگیری از عفونت‌های ویروسی تنفسی ارتقا یافته‌اند. اما نقش آن‌ها در درمان کوید19 هنوز به اثبات نرسیده است . سه بخش جدید به دستورالعمل‌های بحث در مورد منطق پیشنهادی برای استفاده از ویتامین C، ویتامین D و مکمل‌های روی اضافه شد.

ملاحظات ویژه در پیوند اندام جامد، پیوند سلول بنیادی خونساز، و کاندید درمانی سلولی، دهنده و گیرنده

افراد تحت Solid organ transplant , پیوند سلول بنیادی خونساز , و اهدا کنندگان درمان سلولی و دریافت کنندگان در معرض خطر عوارض مرتبط با کوید19 هستند . این بخش جدید توصیه‌هایی را برای غربالگری نامزدهای پیوند و اهدا کنندگان برای عفونت شدید با سندرم تنفسی حاد ۲ (‏SARS – CoV – ۲)‏قبل از اهدا و پیوند ارائه می‌دهد

بخوانید
پرش پلک چشم یا تیک عصبی چشم

مروری بر نسخه ۱۹: اپیدمیولوژی، ارائه بالینی و انتقال :

این بخش با اطلاعات اپیدمیولوژیک اخیر در مورد COVID۱۹ در ایالات‌متحده به روز شده‌است. شواهد در حال ظهور حاکی از آن است که اقلیت‌های نژادی و قومی در ایالات‌متحده نرخ بالاتری از کوید19 و بستری شدن و مرگ متعاقب آن را تجربه می‌کنند .

پیش‌گیری و درمان سریع عفونت SARS – CoV – ۲ :

این بخش در مورد اقدامات پیش‌گیری عمومی برای کاهش خطر اکتساب و انتقال SARS – CoV – ۲، انواع واکسن‌هایی که در حال حاضر مورد مطالعه قرار می‌گیرند، و درمان‌های دارویی که برای پیش از مواجهه و پس از مواجهه مورد بررسی قرار می‌گیرند، بحث می‌کند.

داروهای “Hydroxychloroquine به علاوه” Azithromycin :

اطلاعات بالینی جدید از یک مطالعه مشاهده‌ای بزرگ گذشته‌نگر به این بخش و جدول ۲ A اضافه شده‌است. هیچ تغییری در توصیه Panel وجود ندارد.
لوپینویر / ریتونوویر و دیگر مهار کننده‌های پروتئین اچ آی وی

اطلاعات جدید در مورد فارماکوکینتیک لوپینویر / ریتونوویر در بیماران کوید19 و اطلاعات جدید در مورد درمان ترکیبی با لوپینویر / ریتونوویر به علاوه اینترفرون بتا 1 b به علاوه ریباویرین برای درمان کوید19 به این بخش و جدول 2 A اضافه شده‌است . هیچ تغییری در توصیه Panel وجود ندارد.

محصولات مشتق از خون تحت ارزیابی برای درمان کوید19 :

داده‌های بالینی جدیدی به بخش پلاسما در حال بهبودی اضافه شده‌است. بخش جدیدی برای ایمونوگلوبولین‌های خاص SARS – CoV – ۲ ایجاد شده‌است. هیچ تغییری در توصیه‌های Panel وجود ندارد.
ایمونومدولاتورهای تحت ارزیابی برای درمان کوید19
داده‌های بالینی جدید برای اینترفرون بتا 1 b به بخش اینترفرون‌ها (‏ Alfa , Beta )‏ اضافه شد , و Panel پیشنهاد تداخل را تغییر داد
هیات Panel استفاده از اینترفرون‌ها را برای درمان بیماران شدید و بحرانی کوید19 , به جز در یک کارآزمایی بالینی (‏ AIII )‏ توصیه می‌کند .
بخش مهار کننده‌های کیناز گسترش یافت تا شامل مهار کننده‌های اضافی یانوس کیناز (‏JAK)‏و شامل مهار کننده‌های تیروزین کیناز بروتون (‏BTK)‏باشد.

بخوانید
دیسکوپاتی گردن چیست؟